Sophie-in-Malawi.reismee.nl

Het is nu echt bijna zover!

Lieve allemaal,

Over 5 uur is hetzo ver, dan vlieg ik met Kenya Airways vlucht 117 en 730via Nairobi naar Lilongween begint mijn Buitenlandse Stagereis in Malawibij deLilongwe Youth Organisation. Na een lange voorbereiding van 3/4 jaaris het dan eindelijke zover. Ik kijk er naar uit en er heb heel veel zin in.

Mijn 2 koffers zijn gepakt en staan klaar in de gang, net iets tezwaar, dus moest er wat uit halen. Maar ik hoop dat een aardige incheck stewardess zal zeggen: "Joh, doe het er maar lekker bij, maaktniet uit...."

Vanochtend nog gezellig samen met mijn moeder een terrasje gepakt bij"Flinders" in Hilversum. Wat we de afgelopen week trouwens heel veel gedaan hebben.

Nu wachten tot mijn broertje Max thuis is van school en dan gaan we met z'n viertjes richting Schiphol.

Ik ga julliede komende 11 weken zo veel mogelijk op de hoogteproberen te houden van al mijn belevenissen en ervaringen in het land van het warme hart van Afrika.

Het gaat mooi worden!!

Liefs Sophie

Reacties

Reacties

christine

Jaaa eindelijk is het zover!! We gaan je wel missen natuurlijk (Juliette ook zeker!) maar wat stoer dat je dit gaat doen. En dan ook nog naar zo'n prachtig land waar ik mooie herinneringen aan heb. Goede reis, geniet ervan en ik ga je reisblog zeker blijven lezen!

Harald Petry

Hoi Sophie,
Wat een fantastisch leuke en avontuurlijke stage. Wij wensen je heel veel plezier en succes bij de Lilongwe Youth Organisation. Het gaat zeker een hele mooie ervaring worden. Geniet ervan en we kijken er naar uit je verhalen hier te lezen.

oscar broekhoff

Goeie reis, grote nicht van mij. Zo dichtbij en toch zo ver. Liefs van Oscar uit Zuid Afrika.

Imrance en Caspar Broekhoff

Lieve Sophie, wat een spannend avontuur!! Wij kijken uit naar je reisverhalen en belevenissen! Bente vertelde gisteren nog dat je haar in je koffer moest stoppen. Via jouw blog zal ze zien wat haar grote nicht allemaal beleefd en geen tijd heeft om tussendoor even met haar naar de film te gaan.
Wij wensen je heel veel plezier en een bijzonder mooie memorabele reis toe!
Veel liefs van ons allemaal!

Lara

We hebben je vanavond zien overvliegen, Sophie! Goede reis en heel veel plezier nogmaals gewenst! Lfs xx

Wim

Wat een geweldige uitdaging en wat goed dat je dit aanpakt! Een heel fijn en leerzaam verblijf en we gaan je natuurlijk 'volgen'!

Conny & Jessie

Ik ga je zeker volgen Sophie. Wat een mooie levenservaring krijg je zo. Natuurlijk zal je ook veel minder leuke dingen te zien krijgen, maar ben ervan overtuigd dat je dat een goede plek zal geven. Heel veel plezier en verheug me op je verhalen. X

Ad en Marjan

Hoi Sophie, stoer hoor allemaal. Geniet van je tijd daar en we zijn benieuwd naar je verhalen!
Liefs Ad, Marjan, Esther en Jesper

Mary en Jan

Van uit het "verre" Zeeuwse, wensen wij je heel veel succes! Ik (jan) ben best wel een beetje jaloers op je hoor. We zien uit naar je verhalen en foto's.
Groetjes

Mary en Jan

Mama, Papa en Max

Lieve Sophie, jouw droom een buitenlandse stage te kunnen doen is uitgekomen. Een geweldig avontuur!!
Een jaar geleden ben je begonnen met voorbereiden en inmiddels zit je alweer 3 dagen in Malawi, het land met "het Warme Hart van Afrika". Wat zal je de komende 11 weken veel leren, zien, meemaken, ervaren, beleven en voelen. Geniet van al het moois, schrijf mooie verhalen en "vul" je rugzak voor het leven!!
Hele dikke knuffelkus Mama, Papa en Max xx

Gerard van der Vegt

Dikke Kus..!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood