Sophie-in-Malawi.reismee.nl

Dag Malawi!

11 weken geleden vertrok ik over 5 uur naar Malawi. Vandaag 11 weken later vertrek ik over 5 uur terug naar Nederland met 2 legere koffers en een rugzak gevuld met ervaringen. Ik ben blij dat ik deze stage heb kunnen/mogen doen. En ook blij dat ik weer naar huis ga. Ik houd het kort, ik moet zo gaan.

Jullie hebben nog 3 reisblogs van mij tegoed. De afgelopen dagen was de internetverbinding hier te traag.

Alvast DANKJEWEL voor iedereen die mijn reisblog heeft gelezen en voor alle lieve berichtjes die jullie voor mij hebben geschreven. Op bepaalde momenten had ik die heel hard nodig!!

Tionana!

Reacties

Reacties

Mama

Als je aankomt houd ik je vast en laat je voorlopig niet meer los!!!!!!!!!
Nu geef ik je alvast 11.808 kusjes voor elke vliegkilometer terug naar huis. Tot morgenochtend, lieve Sophie van mij!! xx

Fabienne

Hi Sophie,

Wat een geweldig avontuur heb jij daar beleefd! Nu weer terug naar huis denk dat iedereen weer blij is om je te zien (je mams zeker hihi).

Fijne reis terug.

X Fabienne

Conny en Jessie

Hoop dat je iig nog een dikke trui hebt, zo brrrrrkoud.
Veilige terugreis meis en idd mama, ik zou haar niet meer loslaten.
X

Nicolinelubberts@gmail.com

Toen je weg vloog kwam je over onze hoofden heen gevlogen en konden we zwaaien. Zwaai jij naar ons, als je bijna thuis bent ?

Mirna

Lieve Sophie, een hele goede terugreis en alvast welkom thuis in het koude kikkerlandje!

Christine

Zo gaaf om al je ervaringen gevolgd te hebben, zo mooi, verrassend, herkenbaar, etc. Ik kijk er naar uit om al je verhalen live te horen! En Juliette kijkt er ook enorm naar uit om je weer te zien. :-)

Elf

Al die ervaringen neem je voor de rest van je leven mee! Veilige terugreis lieverd, kussie X

Lara

Goede reis terug Sophie! En succes met het 'tillen' van al je belevenissen :-) Bedankt dat je ze met ons hebt willen delen! En blijf dat vooral ook doen, in je toekomstige werk!!! Absoluut een meerwaarde! Liefs, spreek je snel xx

Mary en Jan

Maak aub op de terugreis eerst ff een tussenstop op vliegveld Midden-Zeeland, want wij zijn ook zo ontzettend benieuwd naar je verhalen. Het duurt nog zo lang voor er weer een BBQ in Vlissingen is!!???? Wij zijn heel trots op je!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood